De relatiegeschenken voor bedrijven zijn kleine reclameartikelen die aan klanten van een bedrijf worden gegeven. Op deze manier kunt u klantenkring opbouwen en nieuwe klanten bereiken. Wij hebben originele reclame cadeaus die u volledig naar eigen wens kunt aanpassen met het logo of ontwerp dat u wilt.
De relatiegeschenken zijn een zeer mooie manier van reclame. Wij raden u praktische, originele en nuttige items aan. Op deze manier zal de klant dankbaar zijn om een cadeau te ontvangen, en tevens is het een gratis vorm van reclame maken, voor voorwerpen die dagelijks gebruikt kunnen worden. Het is een manier dat de klant u niet snel vergeten zal.
We hebben de mogelijkheid om kwantumkortingen te geven, dus hoe meer eenheden u besteld, hoe goedkoper de stuks prijs zal zijn. Hieronder ziet u enkele ideeën voor cadeaus voor merchandising. Blijf bij degene die het beste bij uw bedrijf past.
Met merchandising voor bedrijven, probeert u de aandacht van de klant te trekken en hem vooral naar uw bedrijf te leiden. Hiervoor worden meestal verschillende producten gebruikt, zoals buttons, balpennen, mokken, stempels, sleutelhangers… Kies het product dat het beste bij uw bedrijfsmodel past en dat u gemakkelijk kunt leveren aan uw trouwe klanten of aan degenen die u wilt dat het ontvangt.
We hebben goedkope relatiegeschenken die geschikt zijn voor elke tas en die u kunt personaliseren met uw bedrijfslogo, slogan, bedrijfsnaam, ... Doe het anders en zorg ervoor dat uw klant u altijd in gedachten heeft wanneer hij uw hulp nodig heeft.
Promotionele relatiegeschenken en gepersonaliseerde promotieartikelen hebben bewezen een doeltreffende strategie te zijn om het merkimago te versterken en de zichtbaarheid van een bedrijf te vergroten. Deze geschenken, gepersonaliseerd met het logo en de naam van het bedrijf, worden krachtige instrumenten die een blijvende impact genereren in de hoofden van de ontvangers. Het is een even klassiek en eeuwenoud als doeltreffend reclamemedium.
Gepersonaliseerde promotionele relatiegeschenken bieden een aantal voordelen die ze tot een waardevolle investering voor elk bedrijf maken. Ten eerste helpen deze geschenken om een emotionele band met klanten en werknemers te creëren, een gebaar van waardering te maken en een gevoel van genegenheid bij het bedrijf op te wekken. Bovendien fungeren gepersonaliseerde geschenken als constante herinnering aan het merk, waardoor het bedrijf in het geheugen van de geschenkgever blijft.
Er zijn verschillende gelegenheden waarbij het gebruikelijk is om deze promotieartikelen cadeau te geven. Enkele daarvan zijn:
1. Evenementen en beurzen: Beurzen, congressen en zakelijke evenementen zijn perfecte gelegenheden om promotieartikelen weg te geven. Bezoekers en potentiële klanten zullen het waarderen om een nuttig geschenk te ontvangen dat hen aan het merk herinnert en hen relevante informatie geeft over de aangeboden producten of diensten. En als ze het dan ook nog praktisch kunnen gebruiken, zoals een pen of T-shirt, des te beter.
2. Verjaardagen: Verjaardagen van bedrijven zijn ideale momenten om klanten te bedanken voor hun loyaliteit in de loop der tijd. Gepersonaliseerde geschenken zoals pennen, sleutelhangers of notitieblokken zijn populaire keuzes om die waardering over te brengen.
3. Marketingcampagnes en promoties: Tijdens een marketingcampagne of promotie kunnen gepersonaliseerde relatiegeschenken worden gebruikt als stimulans om nieuwe klanten aan te trekken of bestaande klanten te belonen (in de marketing bekend als klantentrouw). Geschenken kunnen deel uitmaken van een loyaliteitsstrategie of als welkomstgeschenk voor nieuwe klanten.
Er is een grote verscheidenheid aan populaire reclameartikelen die kunnen worden gebruikt als relatiegeschenken. Enkele daarvan zijn:
Vergeet niet dat het bij de selectie van reclameartikelen belangrijk is om de relevantie en het nut voor het doelpubliek in overweging te nemen. Dit zorgt voor meer merkwaardering en zichtbaarheid.
Bij Wanapix bieden we kwantumkortingen, wat betekent dat hoe meer van hetzelfde product u bestelt, hoe meer korting u krijgt per eenheid. Met andere woorden, de prijs van de aankoop van 100 gepersonaliseerde keramische mokken (bijvoorbeeld) is lager, als we het hebben over de eenheidsprijs, dan de kosten van slechts één bestelling met 1 mok.
Het is al tientallen jaren bewezen: promotionele relatiegeschenken en gepersonaliseerde reclameartikelen spelen een belangrijke rol in de marketingstrategie van een bedrijf. Ze versterken het merkimago, creëren een emotionele band met klanten en vergroten de zichtbaarheid van het bedrijf. Door het geven van gepersonaliseerde geschenken bij speciale gelegenheden en het gebruik van de meest populaire promotieartikelen kunnen bedrijven hun merk versterken en zich onderscheiden in de markt.