Beoordelingen

Beoordelingen
4.63
137891 meningen

5

80%

4

11%

3

4%

2

2%

1

3%
m
maayke(landsmeer)
Gekocht:
25/06/26

Leuke dekentjes besteld met foto’s voor de kinderen. Mooi scherp allemaal , kids helemaal happy

A
anita(schiedam)
Gekocht:
25/06/26

Echt leuk!

M
mirella(groningen)
Gekocht:
25/06/26

Vlag/Spandoek zelf maken was super makkelijk, duidelijk en hij heel heel mooi geworden. En ook een hele snelle levering!

M
minke(koksijde)
Gekocht:
25/06/26

zeer kwalitatief product, mooi afgewerkt & vlotte levering!

Anne
anne(huissen)
Gekocht:
25/06/26

Text is kleiner als verwacht, maar wel prima

Anne
anne(huissen)
25/06/26

Het snijden van de producten is matig. De 3 luik polaroid die ik besteld heb zijn beide off centered het bedrukte pasje is off centered en dat is erg jammer

P
pieta(amsterdam)
25/06/26

Bestelling was binnen een paar dagen geleverd. Stof en print zien er mooi uit, oogt van goede kwaliteit.

L
lexi(haarlem)
Gekocht:
25/06/26

Ziet er goed en professioneel uit.

L
lexi(haarlem)
Gekocht:
25/06/26

Super nette bedrukte glazen mogen ontvangen.

Nick
nick(westzaan)
Gekocht:
25/06/26

De tafeltennis batjes die ik heb gekocht zijn van goede kwaliteit en de personaliseringen die ik heb gedaan, ook kreeg ik erg snel reactie op mijn vraag aan de klantenservice. Ik had binnen 24 uur reactie.

N
nick(giessenburg)
Gekocht:
25/06/26

Alles is goed zoals omschreven

N
nick(giessenburg)
Gekocht:
25/06/26

Netjes verpakt en pakketje ontvangen binnen 3 tot 4 werkdagen, zoals omschreven op de site

M
martine(westzaan)
Gekocht:
24/06/26

Het zag er mooi uit goede kwaliteit, ze waren er blij mee!

Kasteel
kasteel(dordrecht)
Gekocht:
24/06/26

Oogjes jn de hoeken zou helpen

Kasteel
kasteel(dordrecht)
Gekocht:
24/06/26

Makkelijk n ontwerp te maken, vlotte verzending en een schitterend resultaat

S
saapke hofstede(harkema)
Gekocht:
24/06/26

Hij is prachtig geworden

S
saapke hofstede(harkema)
Gekocht:
24/06/26

Het kaasplankje is prachtig geworden de gravure is goed gelukt. Helaas klopte de leverings tijd niet het duurde iets langer voor het aan kwam. Maar het is zeer zeker de moeite waard. Ik zal vast vaker wat bestellen.

Petra
petra(lelystad)
Gekocht:
23/06/26

Heel mooi gemaakt.

Petra
petra(lelystad)
23/06/26

Snelle, goede service !!! Alles heel duidelijk uitgelegd. Leuke dingen om te kopen van alles wat.

M
marjon(gronsveld)
Gekocht:
23/06/26

Het presentje is precies zo geworden als ik wilde

Anouk
anouk(nijmegen lent)
Gekocht:
23/06/26

Deurmat is stevig en mooi bedrukt. Ook qua grootte (middelmaat) perfect. Snel geleverd. Goed op de hoogte gehouden van bezorgmoment.

Anouk
anouk(nijmegen lent)
Gekocht:
23/06/26

Precies van kwaliteit zoals gehoopt

F
femke(vlijmen)
Gekocht:
23/06/26

Mooie keukenschorten besteld, met foto over het gehele schort. Goede kwaliteit. Ziet er heel mooi uit

D
dorien(den haag)
Gekocht:
23/06/26

Precies zoals verwacht, snelle levering en betaalbaar