Gratis verzending vanaf 50 € (Meer info)
Gratis verzending bij bestellingen vanaf 50€. Geldig voor ophalen bij afhaalpunt.
Je bent hier: Help Center > Ik heb mijn bestelling al gemaakt > Mijn bestelling annuleren

  Mijn bestelling annuleren


U kunt een bestelling annuleren, zolang er nog niet begonnen is met de productie ervan. Om het te vergemakkelijken, geven wij u een marge van 1 uur nadat u de bestelling betaald heeft en het doorgegeven wordt voor de productie ervan. En zelfs als deze tijd voorbij is, kunt u het nog steeds annuleren als het nog niet de status heeft, dat er met de productie begonnen is.

Hoe kunt u de bestelling annuleren?

Ga naar het bestellingsoverzicht en voer de gevraagde gegevens in. Wanneer u de gegevens correct heeft ingevoerd, krijgt u de informatie over de geplaatste bestelling te zien, daar ziet u de optie om de bestelling te annuleren en kies: mijn bestelling annuleren.

Daarna zal uw bestelling geannuleerd worden en het betaalde bedrag automatisch terug ontvangen. Houd er rekening mee dat als de bestelling eenmaal geannuleerd is, het niet meer mogelijk is dit ongedaan te maken, wees er zeker van voordat u de bestelling annuleert.

Wanneer u net de bestelling geplaatst heeft en de bestelling nog niet zichtbaar is, en u dus niet de mogelijkheid heeft om de bestelling te annuleren. Komt dit omdat de bestelling nog niet gegenereerd is in ons systeem, in dat geval, probeert u het na enkele minuten opnieuw.