Diverse overwegingen over de producten

Hieronder beantwoorden we enkele veelgestelde vragen over onze gepersonaliseerde producten:

Kan ik korting krijgen bij een bestelling van meerdere eenheden van hetzelfde product?

Ja, onder deze voorwaarden: om te profiteren van kwantumkortingen, moeten alle producten in je bestelling identiek zijn met hetzelfde ontwerp. Als de producten verschillende ontwerpen hebben, wordt de kwantumkorting niet toegepast.

Voorbeeld: als je 100 identieke mokken wilt kopen met hetzelfde logo of afbeelding, personaliseer dan de mok, geef "Aantal 100" op en de korting wordt automatisch toegepast. Maar als elke mok een andere naam moet hebben, zijn ze niet identiek en geldt de korting niet.

Kan ik een ander deel van het product personaliseren dan het standaard gepersonaliseerde gedeelte?

Al onze producten worden gepersonaliseerd op een specifiek gedeelte. Soms bedekt de personalisatie 100% van het oppervlak; andere keren is het gedeeltelijk en duidelijk aangegeven op de productpagina.

Als je echter een ander deel wilt personaliseren, kunnen we je verzoek beoordelen, afhankelijk van het product, de hoeveelheid en de technische haalbaarheid. Neem contact met ons op via e-mail of open een nieuw ticket.

Hebben de producten het Wanapix-logo? Kan het verwijderd worden?

Veel van onze producten hebben het Wanapix-logo discreet en klein gedrukt of gegraveerd. Bijvoorbeeld, het keramische moklogo staat aan de onderkant en is niet zichtbaar als de mok staat. Het logo kan in deze gevallen niet worden verwijderd.

Is er een optie om een bestelling met cadeauverpakking te verzenden?

Nee, op dit moment bieden wij geen "Cadeauverpakking"-optie aan. Sommige producten worden geleverd met een etui of presentatiedoos, maar we raden aan om de productpagina te bekijken voor beschikbaarheid. Bij vragen over de presentatie of verzending van een product kun je een ticket openen, en wij zullen je zo snel mogelijk antwoorden.