Mijn bestelling annuleren

Je kunt een bestelling annuleren, zolang er nog niet begonnen is met de productie ervan. Om het te vergemakkelijken, geven wij je een marge van 30 minuten nadat je de bestelling betaald hebt en het doorgegeven wordt voor de productie ervan. En zelfs als deze tijd voorbij is, kun je de bestelling nog steeds annuleren als die nog niet de status heeft dat er met de productie begonnen is.

Hoe kun je de bestelling annuleren?

Ga naar het bestellingsoverzicht en voer de gevraagde gegevens in. Wanneer je de gegevens correct heeft ingevoerd, krijg je de informatie over de geplaatste bestelling te zien, daar zie je de optie om de bestelling te annuleren en kies: mijn bestelling annuleren.

Daarna zal jouw bestelling geannuleerd worden en zul je het betaalde bedrag automatisch terug ontvangen. Houd er rekening mee dat als de bestelling eenmaal geannuleerd is, het niet meer mogelijk is dit ongedaan te maken. Wees er dus zeker van voordat je de bestelling annuleert.

Wanneer je net de bestelling geplaatst heeft en de bestelling nog niet zichtbaar is, heb je nog niet de mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Dit komt omdat de bestelling nog niet gegenereerd is in ons systeem. Probeer het in dat geval na enkele minuten opnieuw.

Na annulatie duurt het een paar dagen voordat het tegoed op je rekening bijgeschreven is.